نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2568
-
الف
+

بازیگر سریال یوسف پیامبر: دوست دارم در سریال های «موسی(ع)» و «سلمان فارسی» بازی کنم

«محمود پاک‌نیت» از علاقه خود برای بازی در سریال «سلمان فارسی» و «حضرت موسی(ع)» صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «محمود پاک‌نیت» بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایران که هم اکنون مصروف نقش آفرینی در سریال «دخترم نرگس» می باشد، در یک مصاحبه از دلایل کم کاری اش در سینما و علاقه خود برای بازی در سریال «سلمان فارسی» و «حضرت موسی(ع)» صحبت کرد.

«محمود پاک‌نیت» درباره فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: اکنون مصروف بازی در سریالی به نام «دخترم نرگس» به نویسندگی و کارگردانی باقر پیران هستم و فعلاً به غیر از این اثر کار دیگری را قبول نکرده ام.

وی درباره احتمال حضورش در سریال «سلمان فارسی» و «حضرت موسی(ع)» گفت: من دوست دارم در این دو اثر حضور داشته باشم اما هنوز هیچ پیشنهادی برای بازی در این آثار به من نشده است.

این بازیگر سینما و تلویزیون ایران با اشاره به کم کاری خود در سینما افزود: به دلیل مصروفیت فراوان و تعهد به سریال «دخترم نرگس» پیشنهاد بازی در فلم «خروج» ساخته «ابراهیم حاتمی کیا» را رد کردم چون بازی در سریال وقت زیادی را از بازیگر می گیرد و شاید به همین دلیل من در سینما کم کارتر هستم.

وی در پیوند با همین موضوع ادامه داد: من همیشه کوشش می کنم در یک اثر حضور داشته باشم و دو کار را با هم قبول نکنم زیرا تمرکزم را از بین می‌برد، ترجیح می‌دهم در یک کار به خوبی بازی کنم تا اینکه در دو اثر همزمان بازی بی کیفیت و غیر قابل قبولی ارائه دهم.

«محمود پاک‌نیت» 10 دلو 1331 در «کازرون» چشم به جان گشود؛ 17 ساله بود که با فعالیت در تیاتر وارد دنیای هنر شد و در 52 نمایش اشتراک داشته است.

بیست سال بعد به فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون ایران پرداخت و با کرکتر «حسام بیگ» در سریال پرطرفدار «روزی روزگاری» به محبوبیت زیادی دست یافت.

محبوبیت این بازیگر ایرانی با سریال های «پدر سالار» و « پس از باران» ادامه یافت و در سریال «یوسف پیامبر» کرکتر «یعقوب (ع)» را به بهترین شکل ممکن ایفا کرد.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر